Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-05-05

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki jak rozmawiać z Klientem

TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
2017-11-03 10:18:49

Dziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami, natomiast ci, którzy zgadzają się na rozmowę, stają się coraz bardziej wymagający.

Artykuł Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołu
Jak zostać skutecznym Handlowcem?
2017-09-01 10:59:33

Jest kilka podstawowych zasad, o których każdy Skuteczny Handlowiec powinien pamiętać.

Artykuł Jak zostać skutecznym Handlowcem?
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
2017-07-03 11:16:31

Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.

Artykuł Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?
2023-08-21 08:06:32

Niezależnie od branży i rodzaju wykonywanej działalności, organizacja eventów firmowych stała się dziś standardem.

Artykuł Organizacja eventów firmowych – jak się za to zabrać?
Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
2023-07-12 15:45:23

Problemy w zespole to nieunikniona rzeczywistość w świecie biznesu. Bez względu na to, jak dobrze dobrany jest zespół lub jak dobrze są one wykwalifikowane, problemy mogą się pojawić z wielu powodów.

Artykuł Jak rozwiązywać problemy w zespole? Jak rozwiązać konflikt między pracownikami?
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
2023-04-27 15:18:21

Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami.

Artykuł Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)
MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)
2023-04-20 14:23:15

Model COIN (Context, Observation, Impact, Next Steps) jest podejściem do udzielania informacji zwrotnej (feedbacku), które pomaga organizacjom i jednostkom w skutecznym komunikowaniu się w sprawie działań podjętych w celu poprawy wyników.

Artykuł MODEL COIN W FEEDBACKU. MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ (CZĘŚĆ 2)

stron: 1 2 315

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń jak rozmawiać z Klientem

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.